עיצוב לחברות השקעות

עיצוב לחברות השקעות עם סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, 

אנו מאמינים כי כיום עם עליית מחירי הנדל"ן במקומות רבים בארץ, 

החלו קרנן של חברות ההשקעות לזרוח. 

מטרתן של חברות אלו לבקש לקוחות רבים להשקיע כסף בקרנות שבבעלותן 

לכן העיצוב שלהן צריך להיות כזה שיוכל לשכנע את הלקוחות להשקיע דווקא בחברה שלהן ולא בחברה אחרת.

במאמר זה נדבר על איך יוצרים עיצוב משכנע ועל התהליך ליצירת עיצוב כזה על ידי אסטרטגית מיתוג

על מנת שחברות השקעות רבות יוכלו להציב את עצמן גם אם הן לא גדולות 

או שאין להן מספיק ניסיון רב בעניין עליהן למתג את עצמן ולשחק במגרש של הגדולים. 

בשל כך יש צורך בשירותו של סטודיו קרנף, מיתוג ועיצוב גרפי, מעצב גרפי מקצועי 

שיציג תיק עבודות UX וקהל יעד כדי שהתהליך של מיתוג ועיצוב גרפי ישיג את מטרתו.

אלו מטרות צריך להשיג עיצוב לחברות השקעות:

  • יוקרה – עיצוב לחברות השקעות צריך להיות כזה שמשדר יוקרה.
    מעצב טוב יוכל ליצור בקלות רבה  מצגות או עיצוב חוברת או יצירת פלייר
    שמשדרים חברה יוקרתית גם אם היא בתחילת דרכה בנושא של ההשקעות.

  • אמינות – חברות השקעות מבקשות מהלקוחות להשקיע כסף בקרנות ההשקעות שלהן,
    רבים מהלקוחות חוששים להשקיע כסף בחברה לא מוכרת ובצדק
    לכן מעבר לכך שהעיצוב צריך לשדר יוקרה לא פחות מכך הוא צריך לשדר אמינות.
    כאשר הלוגו והאתר ישדרו אמינות זוהי הדרך הקלה ביותר להגיע אל ליבו של הלקוח
    ובהמשך גם אל כספו וכל זאת "במיתוג מוצר".

  • שכנוע – על מנת שהעיצוב לחברות השקעות אכן יצליח להשיג את מטרתו
    לא מספיק שהוא ישדר יוקרה ואמינות
    אלא שהוא יהיה בעיקר משכנע בסופו של דבר גם אם תצליחו לשדר אמינות ויוקרה
    אתם צריכים לשכנע את הלקוח לרכוש דווקא בחברה שלכם.

  • מקצועיות

  • בטחון

איך יוצרים עיצוב לחברות השקעות מוצלח?

לתהליך זה יש מספר שלבים מקדימים:

  • בחירת מעצב טוב – חשוב להבין שאך ורק מעצב טוב ידע בעזרת צבעוניות,
    צורות וגופן ליצור בעבורכם לוגו שאכן ישיג את המטרות ואכן השלב הראשון הוא למצוא מעצב כזה.
    חשוב למצוא במעצב את התכונות הבאות:
    ניסיון בעיצוב, מקצועיות וידע בתוכנות רבות של עיצוב, התמחות בתחום של עיצוב לחברות השקעה.
    כאשר אתם בוחרים מעצב שכזה רצוי שהוא יידע לעצב לכם את הלוגו הטוב ביותר.

  • סיעור מוחות – לאחר שבחרתם מעצב טוב השלב השני שאתם צריכים לבצע הוא סיעור מוחות.
    יש לבחון את קהל היעד של החברה שלכם,
    יכול להיות שאתם פונים אל חברות ועסקים
    או לאנשים פרטיים ובעיצוב של הלוגו יש לייחס חשיבות לנושא זה.

  • מתחרים

  • מסרים

  • ערכים

  • לוגו – יש לבדוק את הלוגואים של המתחרים
    ולעצב לכם לוגו אחר ייחודי ומיוחד ומבדל את עצמו על ידי איורים גרפיים על מנת שתהיה לכם ייחודיות.

  • סגנון – על מנת ליצור אמינות ולשכנע את הלקוחות להשקיע דווקא בחברות שלכם
    אתם צריכים ליצור אמינות. ניתן ליצור אמינות בצורה קלה ומעניינת על ידי עיצוב הלוגו בסגנון קלאסי.
    כאשר מדובר על עיצוב בסגנון קלאסי מדובר על גופן שמכירים אותו,
    לא חדשני מידי ולא מעוצב מידי כמו כן מדובר על שימוש בצורות ובסמלים שהם מוכרים
    ומשדרים חוסן על מנת ליצור אמינות אצל הלקוחות.
    כל אלו דורשים מהלקוח לבחור מעצב טוב
    שיוכל ליצור עיצוב מושלם ובתאמה מלאה וייחודית לחברה שלכם.

  • לוגו בעיצוב יוקרתי – כאשר אתם מעוניינים להגיע אל קהל בארץ או בעולם
    אתם צריכים לא רק לשדר אמינות אלא גם לשדר יוקרה.
    קל מאוד לשדר יוקרה לא רק בעזרת גופן אלא בעיקר בעזרת צבעים
    ולכן אם אתם מעוניינים לשדר יוקרה ואמינות כדאי לכם מאוד לבחור בצבעים יוקרתיים
    כמו שילוב של שחור או שילוב של כסף וזהב ביחד או בנפרד.
    אלו ייצרו ללוגו שלכם ולעיצוב שלכם עיצוב יוקרתי במעט השקעה.

  • לוגו משכנע – כאשר מסתכלים על יצירת לוגו משכנע מדברים דווקא על ייחודיות
    ובידול מהמתחרים לדוגמא אפשר לתת עיצוב לוגו לרופא שיניים.
    רבים נוהגים לאייר איור של שן בצורותיה השונות.
    רבים יזכרו כי הרופא הוא רופא שיניים דווקא
    אם לא תהיה צורה של שן בסמליל וזאת מכיוון שהוא יצירתי ומשכנע.

כיצד לעצב לוגו של חברת השקעות?

  • סגנון – הסגנון צריך להיות קלאסי עם צורות מוכרות כמו ריבוע
    או בית למשל או כל צורה אחרת שמזכירה בית השקעות.
    העיצוב הזה יכול להיות חדשני ויכול גם להיות בקו הקלאסי.

  • צבעים – על מנת לשכנע וליצור אימון בחברת השקעות
    יש לשים לב לצבעים שבהם משתמשים רבים לא יודעים אבל לצבעים
    ישנה משמעות רבה במיוחד לליבו של האדם ובעיקר לכסף שלו.
    כאשר רוצים לשגר יוקרה ישתמשו בצבעים של שחור כסף או זהב.

  • חדשני וייחודי – חשוב מאוד גם שהעיצוב עצמו יהיה חדשני וייחודי.
    ניתן לחשוב הרבה מאוד כיצד אפשר לנסות ולחדש לוגו של בית השקעות.
    אפשר לחדש על ידי יצירת צל על הבית, שימוש בגופן מעניין יותר
    או בשילוב של שלושת הצבעים בצורה אחרת ומעניינת.
    אפשר גם לדאוג לעיצוב אמנם קלאסי אך גם חדשני על ידי הוספת צבעים כמו סגול
    או כחול נוצצים במיוחד על מנת ליצור לוגו קליט מעניין וזכיר.
    כמו כן ניתן להשתמש גם בלוגו שהוא בחלקו צבעוני ובחלקו משדר יוקרה.
    ניתן לבצע זאת על ידי בחירת האות הראשונה לדוגמא בצבע שחור
    והשאר בצבע סגול או כחול הכחול משדר אמינות ורוגע
    ואילו הצבע הסגול משדר חדשנות ועיצוב ואלו הצבעים שיכולים להשתלב נהדר בלוגו.

סיכום:

עיצוב לחברות השקעות דורש בחירה של סטודיו שיודע לבצע סקר שוק מקצועי 

ויעצב בהתאם לקהל היעד, כמו כן חשוב שעיצוב לוגו לחברות השקעה ישדר אמינות יוקרה בטחון וחדשנות.

תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: