עיצוב לחברות קוסמטיקה

עיצוב לחברות קוסמטיקה דורש מיומנות והבנה מקצועית מתחומי הביוטי.

מאתגר הוא העיצוב לחברות קוסמטיקה, ניתן לראות כי כיום ישנן חברות קוסמטיקה רבות על המדפים.

השאלה איך גורצים למוצרים שלכם למכור על המדף. 

למה שיבחרו דווקא במוצר של חברה זו ולא אחרת. כאן ניכנס המיתוג , הבידול, הסיפור המעניין

נשים רבות רוכשות את המוצרים הללו וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער רבות 

המשווקות והמייצרות את המוצרים הללו מוצאות את עצמן מנסות לבדל את עצמן ממוצרים אחרים באותו התחום.

ניתן לבצע זאת באמצעות מיתוג גרפי והבידול ומיתוג מוצר הזה כולל בניית לוגו ואתרי אינטרנט, 

שלטי חוצות ועוד ולכן חשוב שהוא יעשה על ידי מעצב איכותי ומקצועי 

שיכול ליצור בידול בין חברות וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער שונות ולמצב את החברה.

מה הייחוד של עיצוב לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער?

רבים אינם מבינים כי לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער צריך להיות מיתוג ייחודי וברור, 

על מנת שהאנשים ירצו לרכוש מהמוצרים של החברה.

על החברה  להשקיע במיתוג וכאשר מדברים על מיתוג מדברים על עבודות גרפיקה, על עיצוב לוגו, אתר אינטרנט

ועוד כמו בדומה לעיצוב תפריט למסעדה.

החשיבות של המיתוג ידוע במילים – אין אפשרות שנייה לעשות רושם ראשוני.

הייחוד של וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער שהן פונות אל קהל היעד שלהן. 

שמתאפיין בעיקר באהבה למראה עיצובי ועל מדפי החנויות ניתן לראות מוצרים שונים, 

המעוצבים בצבעוניות ובחדשנות רבה, על מנת למשוך את עיני הלקוחות.

ככל שתשקיעו בבחירת מעצבים גרפיים מומלצים שמשתמשים באיורים גרפיים שיעצבו לכם את המוצר המוגמר, 

כך תתקבל תוצאה איכותית ויפה המתאימה למוצרי וחברות קוסמטיקה איכותיות.

עיצוב לוגו לחברות קוסמטיקה:

כאשר מתייחסים אל עיצוב לוגו של וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער 

ועל מיתוג בכלל צריך לחקור ולהכיר את חברת הקוסמטיקה עצמה.

ישנן וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער שישימו דגש על חדשנות וטבעיות 

וישנן כאלו שיבחרו לשים דגש על החומרים שמהם המוצרים שלהן מיוצרים.

כך או כך על המעצב לדאוג לכך שהלקוח ידגיש את החזון העסקי של החברה.

על מה חשוב להקפיד בעיצוב לוגו כזה?

הלוגו חייב להמחיש את העיסוק העיקרי:

בניגוד לחברות אחרות, וחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער אינן מייצרות רק מוצרים שונים 

אלא הן גם מבצעות שירותים שונים וייחודיים ולכן כאשר רוצים ליצור לוגו ייחודי לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער למשל יש צורך ליצור את הלוגו על פי העיסוק העיקרי של חברת הקוסמטיקה. 

הלוגו צריך להיות כזה שיבדל בדיוק במוצרים השונים של החברה 

וכן אילו שירותים החברה הזו נותנת ואילו היא לא נותנת.

עיצוב לוגו לחברות קוסמטיקה בצבעים נשיים:

חשוב לדעת כי חברות הקוסמטיקה פונות בעיקר אל הקהל הנשי 

שהוא זה שמגיע לרוב אל טיפולים קוסמטיים שונים והוא זה שרוכש את המוצרים בחנויות השונות 

ולכן יש לעצב את הלוגו בצבעים המתאימים לקונספט הנבחר, 

לוגו כזה יגרום לעלייה רבה במכירות על ידי פנייה מדויקת אל קהל היעד.

הלוגו צריך להיות מושך:

קיים מגוון רחב של חברות שונות בתחום ולכן הלוגו צריך להיות ייחודי ושונה, 

ניתן לבדל את הלוגו על ידי  אינספור של פונטים, צבעים, תמונות, אייקונים,  

או הוספה של צורות שונות בתוך הלוגו כל לוגו הסיפור שלו, כל חברה והעולם שממנה היא באה, 

אותו הלוגו צריך לשרת ולהיות מהיר בתפיסתו. 

כלומר, שידעו ישר מאיזה תחום העסק.ובתוך התחום , איזה תתי תחומים, כמו לדוגמא, עולם הקוסמטי, 

ובתוכו רפואה של קנאביס.

עיצוב אתר לחברות קוסמטיקה:

אתר הוא הרושם הראשוני של כל בעל עסק וכאמור אתר אינטרנט לחברות קוסמטיקה 

צריך לכלול את השירותים והמוצרים הבאים:

  • האתר צריך לשרת את המסרים של המיתוג – על מנת שהלקוחות ירצו להיכנס אל האתר ו
    לרכוש מהמוצר, על האתר לשדר את השפה העיצובית
    כלומר על האתר להיות בצבעים של לוגו החברה
    כך לקוחות יוכלו להזדהות עם המסרים והמוצרים שהוא מעביר.
  • התאמה לקהל היעד – קהל היעד הוא נשי ולכן על הצבעים להתאים במיוחד לקהל הנשים
    או לקונספט שנבחר.
  • יצירת אלמנטים מיוחדים באתר – יש צורך ליצור אלמנטים מיוחדים באתר בעזרת מיתוג גרפי
    כמו תמונות שונות של שירותים או מוצרים שחברות הקוסמטיקה מעוניינות לתת ללקוחות שלהן.
    רצוי תמונות מקוריות של המוצרים או השירותים.
    ואם צריך יוצאים ליום צילום ומפיקים יום צילום לחברות קוסמטיקה וקוסמטיקה לשיער.
  • יצירה של מספר עמודים כמספר השירותים – חשוב מאוד ליצור עמודים כמספרם של השירותים
    ולדאוג לכך שכל לקוחה תוכל לנווט בקלות באתר.
  • עמוד ליצירת קשר – חשוב שיהיה באתר עמוד ייחודי ליצירת קשר
    על מנת שהלקוחה תוכל ליצור קשר עם החברה.

מה חשוב בעיצוב אתרים לחברות יופי?

  • אתר שיציג את כל השירותים והמוצרים של החברה – על האתר להציג את כל השירותים והמוצרים
    של החברה בצורה ברורה ומובנת על ידי עיצוב ייחודי
    עם מלל המציג את השירותים בצורה נעימה לעין ומשכנעת.
  • חווית משתמש מעולה – על האתר להיות מעוצב בצבעים נעימים ויפים
    שיגרמו למשתמש להיכנס מידית אל האתר ולהתחיל לבדוק את השירותים השונים שקיימים באתר.
  • על האתר להיות כזה שיגרום לגולש להישאר – האתר צריך להיות ייחודי ומעניין
    על מנת שהגולש יתעניין במוצרים או בשירותים ולא ירצה לצאת מהאתר לאחר מספר דקות.
    גולש שמרגיש שהוא לא מצליח לראות את המוצרים במלואם
    או שהאתר לא מושך מספיק הוא יצא מהאתר לאחר מספר דקות ולא ירכוש כלום.
  • על האתר להתאים לטלפון הנייד ולטאבלט – חשוב להשקיע בעיצוב אתר כזה
    שיתאים גם לטאבלט וגם לטלפון הנייד.אתר רספונסיבי.
    הסיבה לכך היא כי לא תמיד גולשים במחשב הנייד או בנייח
    ולכן אתר שלא יתאים לטלפון הנייד או לטאבלט יגרום ללקוחות רבים לבחור לרכוש מוצרים
    או שירותים מחברות קוסמטיקה אחרות.
  • מיתוג – מיתוג של חברות קוסמטיקה הוא חשוב במיוחד
    על מנת להגיע לקהל לקוחות רב ולמרות המחיר היקר יותר מול עיצוב פלייר מחיר זול יותר.

לסיכום:

חשוב לציין כי חברות קוסמטיקה רבות מעוניינות להגיע אל קהל היעד שלהן ובמהירות 

ולכן המיתוג והעיצוב של חברות קוסמטיקה צריך להתאים אל הקהל המיועד על ידי עיצוב לוגו ואתר מיוחדים  

כמו כן חשוב שהאתר יהיה ידידותי למשתמש ומותאם במיוחד לחברות קוסמטיקה

וכן חשוב שהאתר יתאים לטלפון נייד וטאבלט.

תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: