עיצוב מודעה – לקחת את העסק עוד צעד קדימה

עיצוב מודעה אחת יעילה, כזאת שתיצור באז, תוכל לקחת את העסק שלכם, צעד אחד קדימה.

תוכלו לחדור לתודעת הלקוחות באמצעות ניסוח מודעת פרסום והממד החזותי שלה, מה שנקרא בשפה המקצועית "קריאייטיב".

יש לאפיין את הטקסט במודעה, עיצוב התמונות וכן, צבעי הרקע, יכולים להוות גורמים מכריעים של עיצוב מודעה.

יש לתת תשומת לב לניסוח ולנראות המודעה, כך שתוכל למשוך מספיק תשומת לב שהקורא יקדיש למודעה ואם המסר שלה שהוא פרסומי, יצליח לחדור בתודעתם של הקוראים אותה ולכן, מומלץ להקפיד על כל פרט.

יש לגרום  לכך, שהמודעה תציג מידע אינפורמטיבי על המוצר או השירות שבית העסק מציע ללקוחותיו.

כשאר מנסחים מודעת פרסום, יש לשים לב במיוחד לכותרת, כך שכבר בכותרת עצמה, הקורא יימשך ויתעניין במודעה עצמה.

עיצוב מודעה שתעורר סקרנות בקרב קוראיה

הבחירה של כותרת מודעה תלויה מאוד במסר הפרסומי הרצוי לבית העסק.

התצלומים יחד עם כותרת המודעה, צריכים למשוך את תשומת לב הקוראים.

ניתן לבצע עיצוב מודעה באמצעות תצלומים  מושכים, תמשוך תשומת לב רבה, הרבה יותר, מאשר  מודעה שאינה מעוצבת במיוחד ושאין בה תצלומים שימשכו את עיני הקורא.

יש להכניס במודעה תמונות שיתארו את המוצר או השירות שברצונכם לשווק, כך שאם ישנו מבצע מסוים, הלקוח לא יפספס אותו.

למעשה המטרה של עיצוב מודעה היא להניע את הלקוחות לחנויות או לנותני השירותים.

כאשר אנו מעוניינים בעיצוב מודעות תדמית או עיצוב קטלוג או עיצוב חוברת או כל קונספט אחר, יש לפרסם את המותג ואף לחדד את הקונספט.

מודעות אלה יכולות להופיע על ירחונים, שלטי חוצות ברשתות החברתיות ועוד.

למשל אם אתם מעוניינים למתג תכשיטים, מוצר חשמל מסוים וכדומה, יש להציג תמונה איכותית ואפילו אבסטרקטית במובן מסוים.

המטרה היא לא למכור את המוצר או השירות, כי אם לקדם את המותג של בית העסק.

כל משרד פרסום מוכר, אשר עוסק עם מיתוג גרפי, וכן עם אסטרטגיית מיתוג, יודע, כי עיצוב באמצעות צבעים דומיננטיים במודעות פרסום, מהווה פרמטר חשוב עבור יצירת דימוי רצוי למוצר.

עיצוב מודעה שידבר לקהל היעד בשפתם

פרסומאים וגרפיקאים מנוסים, מעצבים מודעה שתהיה מעין איגרת אישית לקורא.

ניתן לכתוב במודעה טקסט רציונאלי , כאשר הטקסט יתמקד ביעילות של מוצר מסוים, ואילו טקסט רגשי יותר יתמקד בתחושה הטובה ותגובות של מי שניסה את המוצר או השירות.

יש לציין כי הבחירה בסוג המודעה, תלויה במאפייניו של קהל היעד, בגיל, בהשכלה ובמאפיינים תרבותיים אחרים.

ישנו קשר ישיר בין בחירת הצבעים ליצירת האווירה הרצויה.

למשל גוונים ארוטיים ורומנטיים הם וורוד ואדום, מה שמתאים במיוחד למודעה של פרסום מוצרים לנשים כגון בושם או קרם לטיפוח.

שחור מקנה לנו תחושה יוקרתית ויכול להתאים לתכשיטים, רכבי יוקרה ועוד.

גוונים כגון ירוק וכחול יוצרים אווירת רוגע, מה שיתאים לפרסום לנופשונים למיניהם, כאשר לבן מזכיר יותר ניקיון, מוצרים רכים כגון מצעים, כריות ועוד.

עיצוב מודעות מתייחס גם לטקסטים שיפנו לשכל או לרגש

יש לציין כי מלבד עיצוב מודעה הטקסט שבה, יכול לפנות לשכל או לרגש ואתם אלה שיקבעו.

כאשר טקסטים של מודעות, פונים לשכל, התוכן של המודעה יהיו עם הוכחות לגבי המוצר, היעילות שלו, בנתונים סטטיסטיים והגיוניים, מה שלבטח שונה מאשר פלייר מעוצב.

סטודיו עיצוב גרפי, מחזיק לא רק מעצב גרפי מומלץ, כי אם שירותי מיתוג איכותיים.

בסטודיו קרנף שהוא סטודיו לגרפיקה, העוסק שנים בפרסום, תמצאו את כל השירותים החיוניים לפרסום ומיתוג תחת קורת גג אחת כגון: מיתוג, עיצוב גרפי לוגואים, עבודות גרפיקה, בניית אתר לעורכי דין, לוגו עיצוב פנים, עיצוב גרפי לוגו, עבודת גרפיקה, איורים לפליירים, ברושורים וחוברות, עיצוב גרפי כרטיסי ביקור ועוד.

המיתוג והפרסום של בתי העסק,נעשה באמצעות מומחים לפרסום וגרפיקה, כאשר צוותים מקצועיים עובדים בסנכרון מלא והפרסום עובד!

תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: