עיצוב לחברות מחשבים

עיצוב לחברות מחשבים בעידן הטכנולוגי שבו חברות מחשבים תפסו מקום רב בשעות הפנאי ובמקומות העבודה, 

ניתן לראות כי רבות מחברות המחשבים צריכות לשווק מוצרים רבים כמו למשל: 

מקלדות, עכברים, מסכים בגדלים שונים וכן תוכנות שונות.

אנו בסטודיו קרנף, מיתוג ועיצוב גרפי, מאמינים כי קיימות חברות רבות שמשווקות את המוצרים 

ויש להבדיל בין המוצרים של חברה אחת למוצרים של השנייה 

ולכן הבידול בנושא של חברות מחשבים הוא חשוב במיוחד.

יש צורך במעצב גרפי מקצועי שיבצע את המיתוג והעיצוב המיוחדים לחברות מחשבים. 

במאמר זה נתייחס במיוחד אל עיצוב גרפי לוגו 

וכמו כן תהיה התייחסות מיוחדת אל אריזות של מוצרים שונים שחברות המחשבים מוכרות הן ללקוחות והן לציבור.

למעצב ישנה משמעות רבה בכך וחשוב להשקיע את התשלום כמו שהשקעתם בעיצוב פלייר מחיר זול יותר.

דגשים לעיצוב לוגו לחברות מחשבים:

  • גופן נכון – חשוב מאוד להבין כי קהל היעד של חברות המחשבים הוא גם לקוחות דוברי עברית
    אך בעיקר לקוחות מחוץ לארץ ולכן הגופן חייב להיות באנגלית.
    לגבי סוג הגופן חשוב מאוד להבין מה קהל היעד מעוניין להשיג מחברות המחשבים.
    חברות המחשבים אינן צריכות להציג יצירתיות וחדשנות
    אלא הן צריכות להציג בעיקר נאמנות ואיכות
    ולכן חשוב להבין כי העיצוב צריך להיות פשוט וזכיר.
    המעצב צריך לבחור את הגופן הפשוט והזכיר ביותר בעזרת איורים גרפיים
    על מנת שקהל הלקוחות הן בארץ והן בחוץ לארץ יוכל להכיר את החברה בצורה קלה ומעניינת יותר.

  • בידול – חשוב מאוד ליצור בידול בין חברת מחשבים אחת לאחרת,
    זה חלק מ אסטרטגיית מיתוג ומיתוג מוצר.
    הבידול צריך להיות בצורה יצירתית במיוחד לשם כך על המעצב לבצע עבודה ייחודית ומעניינת
    בחקר שוק של המתחרים על מנת ליצור בידול בלוגו.
    הבידול יכול להיות סימן גאומטרי קטן ושונה
    והוא יכול להיות גופן שונה, צבעים שונים וייחודיים.

  • סמל של לוגו – כאשר מתייחסים אל הסמל של חברות מחשבים שונות
    רואים כי רוב החברות משתמשות בעיצוב פשטני ולא ייחודי.
    הן משתמשות בעיקר בסימנים גרפיים פשוטים כמו מרובעים לסוגיהם השונים,
    עיגולים מסוגים שונים וצורות של חצי ירח.
    הסימנים הללו הם פשוטים לא כמו עיצוב חוברת או עיצוב תפריט למסעדה
    ולכן על המעצב שרוצה ליצור לוגו לחברות מחשבים להמשיך בקו הפשטני
    ולא ליצור עיצוב חדשני במיוחד שעלול לגרום לחברת המחשבים לא להצליח לפרוץ את הדרך לשוק.

  • צבעים של לוגו – לצבעים ישנה משמעות רבה במיוחד בנושא של שיווק.
    לכל צבע וצבע ישנה משמעות אחרת בשדרים השונים שחברה רוצה להעביר ללקוחות שלה
    או לחברות וחנויות שונות הן בארץ והן בעולם.
    ניתן לראות כי חברות מחשבים רבות מעדיפות לבחור בצבעים שמשדרים אמינות, יוקרה, פשטות, רוגע,  .
    ניתן לראות כי מעצב איכותי וטוב ישקלל את כל האפשרויות השונות והמעניינות
    וכן לפי סקר השוק וסיעור המוחות שעבר יצליח לעצב לוגו שמשרת את המטרות.

עיצוב אריזות לחברות מחשבים:

אילו שאלות צריך מעצב לשאול כאשר הוא מעצב אריזה לחברת מחשבים?

  • מה המטרה? לעיצוב אריזה ישנה מטרה.
    אם המוצרים מיועדים למבוגרים כדאי מאוד להשתמש בצבע אחד בולט
    ואם האריזה מיועדת לילדים כדאי להשתמש במגוון רחב של צבעים.

  • מה הגודל המועדף? כאשר מדברים על חברות מחשבים
    מדובר בעיקר על חברות שמייצרות מוצרים יחסית גדולים
    ולכן גודל האריזה צריך להתאים למוצר
    אך ניתן לבחור את סוג העיצוב המדובר.
    ניתן לבחור אריזה גבוהה ודקה או אריזה רחבה אך על גודל האריזות להיות אחיד.

  • האם כדאי לצייר ציור מעניין על האריזה? כאשר מדובר על אריזות לחברת מחשבים
    ניתן להבחין כי רבות מן החברות נוהגות לארוז היטב את המוצרים שלהן
    באריזות שמכילות את האיור של המוצר
    כדי שהאדם או החברה שרוכשים את המוצר יבינו על מה מדובר.

  • מאילו חומרים כדאי ליצור את האריזה? שאלה זו היא חשובה במיוחד
    מכיוון שמדובר במוצרים רגישים במיוחד שעלולים ליפול ולהיסדק.
    לכן האריזה חייבת להיות מחומרים איכותיים במיוחד כמו קרטון חזק ואיכותי במיוחד
    וכן הגנה באמצעות קלקר שעוטף את המוצר.
    לקוח יתאכזב במיוחד אם הוא רכש מוצר שעלה לא מעט כסף
    והוא הגיע שבור או סדוק בגלל אריזה שאינה יעילה או שלא ביצעה את עבודתה כראוי.

  • אילו צבעים כדאי שיהיו על האריזה? ניתן לראות כי רוב חברות המחשבים
    מעדיפות לארוז את המוצרים שלהן באריזות קרטון קשיחות בצבע חום.
    הצבע החום הוא צבע שנבחר לאחר מחשבה רבה,
    צבע חום הוא צבע שמשדר יציבות וחיבור
    ולכן אלו שייצרו את הקרטון בחרו בצבע הבסיסי הזה על מנת ליצור חמימות וחיבור לאדמה.

כללים נוספים בעיצוב אריזות לחברת מחשבים:

  1. כנות ואמינות – על עיצוב האריזות לחברת מחשבים לשדר אמינות וכנות כלפי הלקוח.
    הן יכולות לשדר זאת על ידי צבעים שונים כמו למשל צבע כחול
    שמסמל תעוזה וחדשנות או על ידי צבע אדום בשילוב של לבן שמוסיף רוגע.

  2. להיות שונה – הדרך הטובה ביותר על מנת ליצור אריזה איכותית
    שלא תעלם בין שאר האריזות שקיימות היא בידול של האריזה על פני המתחרים שלה.

  3. הרחבת העיצוב בעתיד – אם החברה תרצה בעתיד סדרה של מוצרים
    חובה לדאוג לכך שהעיצוב לא יתאים בדיוק למוצר עצמו
    אלא שניתן יהיה לשנות את העיצוב ברגע שיש צורך להוסיף עוד מיתוג למוצר
    לכן עיצוב אריזה לחברת מחשבים היא לא קלה במיוחד והיא מצריכה מחשבה רבה.

לסיכום:

הלוגו של חברות המחשבים הוא שונה במיוחד מחברות שונות. 

בעיצוב לוגו של חברות מחשבים יש להתייחס אל נתונים חשובים 

כמו גופן באנגלית, בידול, סמל בלוגו וצבעים של הלוגו 

כמו כן ישנם כללים באריזה שמיוחדים לחברות מחשבים כמו עיצוב שמתאים למוצר, 

אריזה מחומרים חזקים במיוחד ודגש על צבע חום ברוב האריזות.

תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: