עיצוב ובניית מצגת למשקיעים

עיצוב ובניית מצגת למשקיעים מצריך לחשוב על רעיון יוצא דופן או להקים חברה המתמחה בעניין מסוים 

הוא רק חלק מהמסע, החלק הקשה יותר הוא לשכנע משקיעים להשקיע את ההון הדרוש לפיתוח המיזם.

אחת הדרכים הטובות ביותר לבצע זאת הוא לעצב ולבנות מצגת למשקיעים.

ניתן לבצע זאת בעזרתם של מעצבים גרפיים מומלצים שרק סטודיו שיש לו ניסיון רב בעניין 

יוכל לעצב ולבנות את המצגת העסקית שתגרום למשקיעים להשקיע בעסק או במוצר שלכם.

במאמר זה נענה על שאלות כמו: 

מהי מצגת עסקית? 

למה חשוב לבנות מצגת עסקית? 

מי בונה את המצגת ואיך בוחרים אותו? 

והשלבים של עיצוב ובניית מצגת למשקיעים ועוד נושאים שונים וחשובים במיוחד.

מהי מצגת עסקית?

אנו ב סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, 

מאמינים כי מצגת עסקית נחשבת לאחד מהכלים החשובים ביותר להצגת רעיון או נושא. 

תפקידה הוא לשכנע משקיעים להשקיע בעסק או במוצר. 

כמו בעיצוב פלייר מחיר המצגת מחייב את בעל העסק להשקיע כסף רב במצגת.

המטרה של המצגת היא לשמש כלי עזר לחברות ובעלי עסקים בהצגת שירות 

או מוצר מסוים על מנת ליצור שיתופי פעולה בין חברות ובעלי עסקים שונים.

מעבר לכך ניתן גם להשתמש במצגות העסקיות באתר או בכנסים שונים בארץ ובעולם 

בעמדת מכירה על מנת להעלות לציבור או למשקיעים שונים את הרווחיות של העסק 

ולהציג את יתרונותיו של המוצר.

אנו ב סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, מאמינים כי לעיצוב ובניית מצגת למשקיעים ישנה חשיבות גבוהה בתקשורת של העסק 

ומצגת טובה ואיכותית אחראית להעביר את המידע על העסק בצורה מקצועית  בהירה ונעימה.

המטרה הראשונה והעיקרית של מצגת עסקית היא גם חלק מעבודות גרפיקה וממיתוג מוצר

עליה ליצור אמינות על מנת להשיג את היעדים של העסק ובנוסף לכך להפוך לאוטוריטה בתחום.

מה הם המאפיינים של עיצוב ובניית מצגת למשקיעים?

אנו ב סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, מאמינים כי מצגת עסקית טובה וייחודית 

צריכה להפתיע את הצופה ולגרום לו להישאר ולהתעניין במוצר ולרצות לצפות במצגת עד סופה.

בראש ובראשונה המצגת צריכה להתאים בעיצובה בדיוק לנושא שהחברה מדברת עליו 

ולכן להביא אותה בנויה בצורה הגיונית עם ראשי פרקים ברורים.

מצגת מעולה תכלול את הפרטים הבאים:

  • רקע כללי של העסק והפעילות שלו.
  • חשוב מאוד לכלול את ההיסטוריה של העסק החל מרגע ההקמה ועד היום כמו למשל כמה סניפים ולקוחות יש לו.
  • הצגת הצוות – מצגת טובה ואיכותית תציג את הצוות של החברה יחד עם שמותיהם המלאים והתפקידים שלהם בחברה. דבר זה יעזור למשקיעים או ללקוחות המעוניינים לרכוש את מוצרי החברה להכיר את החברה יותר.
  • קהלי היעד – קהל היעד הוא חשוב במיוחד כאשר יש מצגת איכותית ויפה. אם היא לא פונה אל קהל היעד המתאים המצגת אינה טובה ולכן על המצגת לכלול פנייה של אל קהל היעד הנבחר ולכל קהל כזה לפנות בלשונו.
  • יעדים ומטרות לטווח הקצר והארוך – חשוב להבין כי על מנת לשכנע משקיעים לתמוך בעסק על העסק להציג את היעדים שהוא רוצה לעמוד בהם. היעדים הללו כוללים גם יעדים לטווח הקצר וגם שנתיים.
  • הצגת פרויקטים ולקוחות קיימים – על מנת שמשקיעים יהיו מעוניינים להשקיע בחברה יש צורך להציג לקוחות שונים או פרויקטים שהחברה סיימה כבר וקצרו הצלחה. זהו השכנוע הטוב ביותר. מעבר לכך על מנת שהמצגות יוכלו להשפיע יש צורך להתאים את המצגת לראיה של הלקוח.

דגשים לעיצוב ובניית מצגת למשקיעים:

על מנת לבנות מצגת איכותית שתגרום להעלות את הרווחיות של העסק 

יש צורך להקפיד בבניה ובעיצוב של המצגת על מספר דברים:

  • שמירה על המיתוג העסקי – על מנת שהצופה יזהה כי מדובר בחברה יש לשמור על המיתוג העסקי
    לכל אורך המצגת כולל בפונטים, בצבעים ובאייקונים של החברה.
  • בנייה נכונה של המידע – חשוב לשמור על ראשי פרקים בתחילת המצגת
    וכותרות משניות שיעבירו את המסרים בצורה איכותית וברורה על ידי מיתוג גרפי.
  • שימוש באמצעים ויזואליים – יש להקפיד שהמצגת תכיל תמונות,
    סרטונים ועוד אלמנטים על מנת לעניין את הצופה.

אין הזדמנות שנייה לרושם ראשוני – פעולות בבניית המצגת:

חשוב מאוד להדגיש כי בבניית מצגת איכותית יש לקחת בחשבון גם את הנושאים הבאים:

  • תמונות ומספר מילים – על הצוות משקיעים אוהבים לגלות מול מי הם עובדים
    ולכן תמונות של הצוות ומשפט או שניים על היכולות שלהם הם חשובים במיוחד.
  • סגנון המצגת – חשוב במיוחד, על הסגנון להיות יוקרתי
    ואם אכן בחרתם בסגנון זה יש להיצמד אל הסגנון עד סוף המצגת.
  • סגנון הכתב – הפונט הוא חשוב במיוחד.
    ישנם פונטים שמציגים רושם יוקרתי וחלקם עלולים שלא להציג את הרושם הנכון
    ולכן יש לבחור בפונט שיכול להציג את הרושם שאתם מעוניינים בו.

מי עושה את עיצוב ובניית מצגת למשקיעים?

סטודיו קרנף הינו סטודיו איכותי ומקצועי המעצב ובונה את המצגת למעשה בפועל, 

אך חשוב מאוד להגיע מוכנים על מנת שהסטודיו יוכל לעצב לכם את המצגת. 

כמו בעיצוב תפריט למסעדה או בעיצוב שלט לעסק בהתאם למטרות שונות ואיכותיות של העסק. 

על מנת לבחור זאת יש צורך להיצמד לכללים ברורים.

איך בוחרים סטודיו ויועץ עסקי?

  • ניסיון – על מנת לדעת כי אכן המצגת העסקית תשיג את המטרה שלכם,
    יש צורך לפנות אל יועץ עסקי שיערוך אתכם סיעור מוחות
    ויעזור לכם להכיר היטב את החוזקות המטרות של המוצר.
    רק יועץ עסקי בעל ניסיון יוכל לבצע זאת
    וכן סטודיו מקצועי יוכל לבצע זאת על ידי אסטרטגיה שיווקית מיתוג.
  • מקצועיות – חשוב לברר כי לסטודיו וליועץ עסקי יש תעודה בנושאים שבהם הם מתעסקים
    על מנת שהמצגת תוכל להיות איכותית ויפה ובעיקר מקצועית.
  • התייעצות עם לקוחות אחרים – חשוב מאוד להתייעץ עם לקוחות שונים 
    שבנו מצגת עסקית על מנת להתרשם משירותים שונים.

סיכום:

אנו ב סטודיו קרנף ,מיתוג ועיצוב גרפי, מאמינים כי לעיצוב ובניית מצגת עסקית טובה 

ישנה השפעה רבה על קידום העסק ולכן חשוב מאוד לדאוג לכך. 

אם המצגת שלכם תהיה עם תמונות ותהיה בנויה היטב ותציג את פעילות 

ויעדי העסק שלכם מומלץ שתהיה בנויה על ידי איש מקצוע בלבד.

תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: