חן בכר התחיל את דרכו בחיים כמתכנת מחשבים שאהב "לקשקש ולהעתיק ציורים".
לאחר שעשה בגרות מורחבת בהצטיינות במחשבים החליט להמשיך באותו כיוון והתחיל תואר במדעי המחשב.
כדי לממן את הלימודים לתואר החליט חן לעשות קורס במולטימדיה ולעבוד בתחום.
לאט לאט הבין שהחיים שלו הם לא מול קוד, אלא מול אמנות ועיצוב.
הוא עזב את תחום המחשבים והלך ללמוד רישום, ציור ופיסול במכון אבני ולאחר מכן התחיל בתואר בעיצוב תקשורת חזותית בחולון ומאז שנת 2003 הוא עובד במיתוג, עיצוב פליירים, עיצוב לוגו, בניית אתר לעורכי דין, עיצוב כרטיסי ביקור, עיצוב ובניית אתרים לעסקים קטנים ועוד…
הסטודיו שהקים, קרנף סטודיו, עוסק בבניית אסטרטגיית מיתוג לתחומים שונים כגון קוסמטיקה, אופנה, מזון, הייטק ועוד.
מעצבים את האלבום הבא. סטודיו קרנף.
חלק נכבד מעבודות גרפיקה של הסטודיו הן בתחום המוזיקה וחן מסביר זאת בכך שהתחום אהוב עליהם במיוחד ובין השאר מעניק להם את היכולת להביא משהו חדש בתחום העיצוב.
"החיפוש שלנו הוא תמיד למצוא את הכיוון שיפרוץ את הדרך ובתחום המוסיקה יותר נותנים לעיצוב לפרוח, אמיץ יותר, פחות מיינסטרימי, תלוי גם באומץ של היוצר".
סטודיו קרנף – לופט של 130 מטר המכיל בתוכו מטבחון שיקי, סטודיו לצילום, עמדות משחק ומדיה, סטודיו לאומנות, ועמדת מוזיקה "בעבודותינו כמובן שהמחשב הינו הכלי האחרון אליו אנחנו ניגשים, זאת לאחר שהאזנו לאלבום, קראנו את המילים לעומקן ורוחבן, הבנו את היוצר ואת נפשו ולאחר מכן גיבשנו קונספט שיעלה בד בבד עם המסר שהוא רוצה להעביר.
כל זאת, כמובן מבלי לשכוח את הנראות על גבי המדפים שבחנויות המוסיקה."
פבלו רוזנברג – כשאני מתאהב.
פבלו רוזנברג – כשאני מתאהב: "בפרוייקט של פבלו רוזנברג לקחנו את דמות הרומנטיקן ואת ההיסטוריה הרוקית שלו, וחיפשנו דרך לשלב בין העולמות הללו".
מתוך עטיפת האלבום של פבלו רוזנברג.
מוש בן ארי – תסתכל לי בעיניים: "זוהי עבודה שמדגישה את האיזון בין טוב לרע, בין העיר לכפר, בין הרגוע לרועש והיכן היוצר מוצא את האיזון בין כל אלה.
החיפוש והקושי לאחוז בעצמך בין כל המסביב שמושך לכיוונים שמוציאים מאיזון".
"האומן מסתכל לך בעיניים, במרכז המדיה הנפתחת. כך רצינו להמחיש את המסר שמי שיסתכל על התמונה ויאזין למוזיקה ידע לשאול את עצמו את השאלות הללו".
מוש בן ארי – תסתכל לי בעיניים.
אריק סיני" "האיש שהג'ינס כל כך חלק ממנו ולכן כמובן שהיווה השראה לעיצוב לוגו והפוסטר" מתוך תהליך מיתוג ועיצוב גרפי.
אתי ביטון: "מרוקו הינה מדינה המלאה בהשראה, הן באדריכלות והן בנופים והתרבות העשירה שלהם.
אתי מביאה עימה מוזיקה מזרחית שלקוחה מלחנים ערביים ידועים ולכן בטבעיות חיפשנו את הרוח הזו היצירה".
אתי ביטון – מונאמור.
סקאזי – DRIVE: "בנינו בעצם שפה גרפית מעולם הרכבים, שמאגדת בתוכה המון חלקי מנוע ואותה הלבשנו על הסגנון הטראנסי – ישראלי של הפרוייקט".
SKAZI- עטיפת האלבום.
שירי מיימון ושמעון בוסקילה: "אלבום ויזואלי הממחיש את ה-VIBE שמועבר בשירים המושתפים על הבמה – כאן לא השתוללנו כלל, רצינו להשאיר את הדברים פשוטים".
מוש בן ארי – "אנשום – מעגל החיים של האיזון בין הטבע לבבילון ההרסני עבורינו, כל האלמנטים שמופיעים בעטיפה מסמלים ומייצגים משהו בנשמתו של היוצר שמוציא אותם החוצה בשיריו בצורה העמוקה ביותר, כאשר מוטיב המים הוא המקשר והמרגיע, השלם והמוליד חיים.
"מוש בן ארי-אנשום. מעגל החיים של האיזון בין הטבע לבבילון".
תמצאו אצלנו מגוון רעיונות למיתוג עסקי נכון ומדויק לעסק שלכם, פנו אלינו עוד היום לקבלת כל הפרטים המדויקים!
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
שתפו עם חברים: