עקרונות עיצוב קטלוג - 15 נקודות להתחשבות
הכירו את המוצר היטב
כדי להפוך את העיצוב יעיל, חשוב להבין מה זה המוצר אותו מפרסמים. מטרת החוברת תכוון אתכם לכיוון הנכון.
האם זה תדמיתי? מכירתי? כלי פרסום? אירוע?
קבל מידע רב על המטרה של החוברת, כך שתוכל לבחור כראוי את העיצוב עבורו. חשוב לציין כי מדובר בעיצוב תקשורת.
כל מה שאתה מכניס לחוברת הוא תקשורת ישירה עם הקהל שלך.
חקרו את המותג או הלקוח
חוברת הוא כלי תקשורת, חשוב כי אתה יודע את קהל היעד. בדרך זו, תוכל ללכוד את תחומי העניין שלהם.
לדוגמה, אם אתה ממוקד למזון, אז יש לבחור עיצוב שיש לו משהו מהעולם של בישול או גסטרונומי . ככל שאתה מאתר את הצרכים והרצונות של שוק היעד שלך על החוברת, זה יהיה יעיל יותר. עכשיו, אם אתה לא מודע של סוג זה של מידע, יש לקחת את הזמן כדי לדבר עם אנשי המכירות שלך או אפילו ללקוחות שלך. השתמש בתגובותיהם למפות את העיצוב הטוב ביותר עבור מה שאתה מציע ומה שהם צריכים.
אעזו להיות יצירתיים בצורה שתבדל את הלקוח שלכם
יצירתיות חשובה כדי להפריד אותך מהמתחרים שלך. בתקופה זו, כאשר רמת היצירתיות של המעצבים מזעזעת, הייחודיות היא בעלת חשיבות עליונה.
יש לכוון עיצוב מקורי וייחודי. חשוב גם, כי הייחודיות שלה ניתנת לזיהוי.
תחשוב אם עיצוב זה עדיין יכול להתבלט, גם כאשר הוא עומד מול קטלוגים אחרים . חיזוק הזהות של המותג באמצעות יצירתיות – חובה.
בדקו את הגבולות
כאשר אתה מתחיל לתכנן פרוייקט, זה קל מספיק כדי להמשיך עם הגופן או גופנים שאתה רוצה להשתמש. אמנם זה יכול להיות משעשע לראות חוברת בגופנים מרובים, זה יכול גם להיות מייאש עבור אחרים, במיוחד עבור לקוחות פוטנציאליים.
הצג איפוק בעת בחירת הגופן או הגופנים בשימוש. אם לחברה שלך כבר יש גופן מזוהה, אז המשך את השפה. אתה יכול להשתמש בגופן זה עבור כל החוברת או שאתה יכול להוסיף אחד או שניים נוספים כדי להשתעשע עם מסרים מעט.
לעולם אל תניח שהקהל שלך יקנה את המוצר שלך או ילך לאירוע שלך רק בגלל שהם מועברים על ידי החוברת היפה שלך. זה לא עובד ככה.
צבעוניות מתאימה
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
שתפו עם חברים: