עקרונות עיצוב קטלוג

עקרונות עיצוב קטלוג - 15 נקודות להתחשבות

הכירו את המוצר היטב
כדי להפוך את העיצוב יעיל, חשוב  להבין מה זה המוצר אותו מפרסמים. מטרת החוברת תכוון אתכם לכיוון הנכון. 

האם זה תדמיתי? מכירתי? כלי פרסום? אירוע?
קבל מידע רב על המטרה של החוברת, כך שתוכל לבחור כראוי את העיצוב עבורו. חשוב לציין כי מדובר בעיצוב תקשורת. 
כל מה שאתה מכניס לחוברת הוא תקשורת ישירה עם הקהל שלך.

חקרו את המותג או הלקוח

חוברת הוא כלי תקשורת, חשוב כי אתה יודע את קהל היעד. בדרך זו, תוכל ללכוד את תחומי העניין שלהם.
לדוגמה, אם אתה ממוקד למזון, אז יש לבחור עיצוב שיש לו משהו מהעולם של בישול או גסטרונומי . ככל שאתה מאתר את הצרכים והרצונות של שוק היעד שלך על החוברת, זה יהיה יעיל יותר. עכשיו, אם אתה לא מודע של סוג זה של מידע, יש לקחת את הזמן כדי לדבר עם אנשי המכירות שלך או אפילו ללקוחות שלך. השתמש בתגובותיהם למפות את העיצוב הטוב ביותר עבור מה שאתה מציע ומה שהם צריכים.

אעזו להיות יצירתיים בצורה שתבדל את הלקוח שלכם

יצירתיות חשובה כדי להפריד אותך מהמתחרים שלך. בתקופה זו, כאשר רמת היצירתיות של המעצבים מזעזעת, הייחודיות היא בעלת חשיבות עליונה.

יש לכוון עיצוב מקורי וייחודי. חשוב גם, כי הייחודיות שלה ניתנת לזיהוי. 

תחשוב אם עיצוב זה עדיין יכול להתבלט, גם כאשר הוא עומד מול קטלוגים אחרים . חיזוק הזהות של המותג באמצעות יצירתיות – חובה.

בדקו את הגבולות

כאשר אתה מתחיל לתכנן  פרוייקט, זה קל מספיק כדי להמשיך עם הגופן או גופנים שאתה רוצה להשתמש. אמנם זה יכול להיות משעשע לראות חוברת בגופנים מרובים, זה יכול גם להיות מייאש עבור אחרים, במיוחד עבור לקוחות פוטנציאליים.

הצג איפוק בעת בחירת הגופן או הגופנים בשימוש. אם לחברה שלך כבר יש גופן מזוהה, אז המשך את השפה. אתה יכול להשתמש בגופן זה עבור כל החוברת או שאתה יכול להוסיף אחד או שניים נוספים כדי להשתעשע עם מסרים מעט.

מסרים חזקים ומדוייקים
זה חוברת. זה לא ספר.
התרחק מהפיתוי של הרישום למטה של כל ההישגים וההצלחות של החברה שלך. הימנעו מלהכניס את כל המידע על המוצר או השירות שלך. יותר מדי מידע רק יבלבל את הקוראים. במקום זאת, יש להתמקד איך לתפוס את תשומת הלב של השוק. 
יש להראות עניין תמציתי, כך הקוראים יכולים בקלות להבין מה אתה מתקשר איתם.

דברו בגובה העיניים
ככל שהמילים שאתה משתמש בהן מורכבות יותר, כך האמינות שתקבל תהיה נמוכה יותר. 
אתה לא צריך להרשים את הקהל שלך עם מילים מטושטשות.
למעשה, ככל שאתה משתמש בהם, קשה לך להעביר את הנקודה העיקרית שלך. עבור חוברות, שפה פשוטה היא הדרך הטובה ביותר.

הכירו את קהל היעד
אחד העקבים של אכילס של מעצבים גרפיים רבים הוא המאבק שלהם כדי לתעדף את העיצוב עבור הקוראים שלהם,יש  לקחת את מה שהם רוצים ולהבין שהם משרתים תוכן ולא הפוך.
כמעצב, אתה צריך לשים את עצמך בנעליים של שוק היעד של המותג. 
אם הקהל מגיב בחיוב לצבע האדום, גם אם אתה שונא את זה, יש לשלב אותו בעיצוב. 
תחשוב על זה ככה: אתה משרת את ההנאה של הקוראים שלך.

כותרות חזקות מושכות את הצרכן
הכותרת של החוברת צריך מיד לספר לקוראים על מה העלון. 
לדוגמה, אם זה עבור פרסום, הכותרת צריכה להעביר את המוצר או השירות המוצע ומה זה יכול לעשות עבור המשתמש שלה.

ייצרו הנעה לפעולה
אם  עיצוב הקטלוג שלך מעולה, אך אינו כולל קריאה לפעולה, זה לא ישרת את מטרתו האמיתית.
לעולם אל תניח שהקהל שלך יקנה את המוצר שלך או ילך לאירוע שלך רק בגלל שהם מועברים על ידי החוברת היפה שלך. זה לא עובד ככה.
גם אם יש לך חוברת מושכת את העין, זה עדיין חובה עליך לספק מוטיבציה עבור הקוראים כדי ליצור קשר איתך או לנסות את מה שאתה מציע.

צבעוניות מתאימה

זהו אחד האתגרים של יצירת חוברת גדולה. אנשים מגיבים לצבעים אחרת. כמה שונאים צבע מסוים , בעוד אחרים ירימו חוברת בגלל הצבעים שלה.
בדיוק כמו עם גופנים, אם לחברה יש צבעי מותג,יש להשתמש בהם. 
ולאחר מכן אפשר להשתמש בגוונים שונים באמצעות הצבעים של הסימנים המסחריים.

בחרו סוגי נייר מיוחדים
כאשר מדובר בשיווק, נייר חוברת דקיק הוא שווה ערך לחיצת יד חלשה. כדי לעשות רושם טוב ולקדם אמון, זה חשוב איזה נייר אתה משתמש. 
בחר נייר באיכות גבוהה כדי להתבלט. זה עשוי להיות יקר יותר, אבל זה יראה שהמותג שלך עשה מאמץ עבור הקוראים שלך.

לקטו או הפיקו תמונות חזקות
חוברת ללא תמונות היא עלון משעמם. אנשים הם יצורים חזותיים. אנחנו נוטים להמשך למשהו יותר אם אנחנו מסתכלים על משהו יפה, 
מסקרן, או כיפי. הודעות טקסט לעתים נדירות מציעים משיכה זו. 
אבל תמונות מוכרות יותר.
כדי להפוך את העיצוב ליותר ידידותי לקורא, בחר תמונות מתאימות ורלוונטיות הקשורות לנושא הראשי של החוברת. 
כמו כן, הימנע משימוש בתמונות כלליות. אם אתה צריך להשקיע על תמונות בתשלום, אז לך על זה או אם יש לך את התקציב עבור יום צילום עבור החוברת, אז הרבה יותר טוב.

אפשרו יצירת קשר קלה
ודא שהשם, האתר, פרטי הקשר והדוא"ל של העסק שלך גלויים בחוברת. 
אם למותג שלך יש חשבונות מדיה חברתית, הוסף אותם גם כן.

אתם גם מעצבים דעה
(אם) יש לך את החופש לעשות עיצובים שונים עבור פרוייקט אחד ואז להגמיש את 'שרירי העיצוב' אז לא כל החוברות חייבות להיות זהות. 
אתה יכול לעשות עם כלי הפרסום המסורתי הזה יש יותר מעיצוב חוברת אחת עם אותו מידע. 
זה ייתן לקהל את האפשרות לבחור איזה מהם הם הכי אוהבים.

דאגו שישמרו את הקטלוג
יש לכוון לעיצוב שיכול להחזיק זמן רב. משמעות הדבר היא שימוש בנייר איכותי, בחירת הגופנים והצבעים הנכונים, והוספת תוכן בעל ערך. 
צריך להיות משהו בעיצוב שיכול להגדיל את הערך שלו וזה עושה את זה שווה לשמור.
תוכן עניינים
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
צפו בתיק העבודות שלנו:
מעוניינים בשירות מיתוג ועיצוב גרפי מקצועי?
מלאו פרטים בטופס
ונחזור אליכם מיד עם הצעת מחיר אטרקטיבית במיוחד!
מאמרים קשורים:
אהבתם?
שתפו עם חברים: